Dålig uppdatering

 
Hej, kompisar! Jag ber om ursäkt för den lite halvtaskiga uppdateringen igår, men jag hade verkligen fullt upp hela dagen. Slutade skolan jättesent, tog bussen hem, gick ut med vovsingen, cyklade till Fredrik, åt middag, kramades och pussades lite, cyklade till gymmet, gymmade, cyklade hem, duschade och slutligen - sov. Så. I was pretty busy, som ni kanske ser. Men. Nu är jag tillbaka!
 
Howevah. Idag var jag hemma strax efter 15-tiden för att därefter, någon timme senare, möta upp min älskling. Lagade pannkakor till middag som vi sedan åt framför "Beck", bland annat. Superdupergott och superdupermysigt. Han blev, iallafall, upphämtad vid åtta, så jag har suttit vid datorn i sisådär en halvtimme nu. Vilket jag tänkte fortsätta med. Ihop med en kopp grönt te, kanske. Talk to you later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback