Ben & Jerrys

 
Denna skönhet kom Fredrik hem med till mig häromdagen, som en tidig "månadspresent" (vi firar nämligen ett och ett halvt år imorgon). Så himla, himla fin och gullig. 
 
Hej, förresten. Gårkvällen slutade inte riktigt som planerat. Vid elvatiden blev jag och Fredrik bjudna på artonårsfest - där flera av våra vänner redan befann sig - hemma hos en bekant, vilket vi förstås tackade ja till. Kom dit strax innan tolv, om jag minns rätt, och var hemma först 03:30. Orkar ej gå in på detaljer men hade en jättetrevlig kväll! Träffade på gamla klassisar och sjöng/dansade till schlager. 
 
Idag vaknade vi alldeles för sent, runt ett för att vara exakt. Tittade på TV i några timmar, och cyklade därefter till gymmet för att bygga lite muckler. Och nu är jag hemma! Helt slut i kroppen, men så worth it. Nu känner jag att det här inlägget börjar bli väldigt långt, så: ha en fortsatt mysig söndag, people.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback