Plugghäst



Hej, ni! Den här dagen har varit så fruktansvärt lång. Jag har, allt som allt, varit i skolan och allt vad det innebär, mött upp min underbara Emma för en två timmars lång pluggdate, gymmat tillsammans med my man, övningskört i Jordbro Industriområde och, sist men inte minst, spelat The Sims 3 - som jag än en gång gått och blivit alldeles för fäst vid. 
 
Om endast två ynka skoldagar är det, för i övrigt, höstlov och jag längtar så himla, himla mycket tills dess. Annars då? På fredag ska jag på en kompis artonårsfest och på lördag vankas det tjejmiddag at Mimmis place. Men mer om det senare för nu är det faktiskt sleepytime, för min del. Är hur trött som helst! Så. Nighty night. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback