Hej glad tjej

 
Vet ni vad? Idag fick jag äntligen, äntligen hem min Glossybox, efter en alldeles för lång tids väntan. Vad den innehöll kan jag ta bild på tills imorgon, om jag ids, men jag är iallafall jättenöjd. Längtar redan tills nästa box trillar ner i brevlådan! 
 
För i övrigt var jag, som vanligt, i skolan idag från 08:30 till 15:30. Efter det åkte jag raka vägen hem till Fredrik, där jag låg och halvsov i hans säng fram tills det att middagen var klar. Några timmar senare cyklade vi till gymmet där vi tränade i kanske en timme, och kom hem gjorde jag strax efter åtta. Det jag, hittills, har planerat för denna vecka är att jag, på torsdag, ska träffa Mimmi, på fredag Erica och på lördag gå på Hampus artonårsfest. Gymma, plugga och träffa min babe, därtill. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback