Fuck migrän

 
Tjena mors! Fick inte världens bästa start på denna dag, direkt. Vaknade nämligen med en lätt huvudvärk vilket så småningom utvecklades till migrän. Så, när jag väl gått av bussen, efter att ha trotsat mitt lite halvtaskiga mående genom att bege mig till skolan, spydde jag totalt fem gånger - utomhus. Inte det roligaste jag varit med om, kanske. Men som tur var så var det ingen som såg! I hope. Sedan, efter en timmes sömn, mådde jag mycket bättre!
 
Annars har jag tillbringat denna dag tillsammans med min fina pojkvän, som alltid gör my days så mycket bättre bara genom att finnas. Har dessutom varit och handlat på Ica Maxi och tagit en lång och skön dusch. Nu: borsta tänderna. ☺



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback