Oktoberbox & läkarbesök

 
Hämtade, som sagt, ut min oktoberbox förra veckan och den innehöll alltså följande prylz: en primer från Monu, en fortkräm från Aco, en bronzer från Sheer Cover, en bodylotion + parfymtest från Christina Aguilera och, last but not least, en "makeup remover pen" från Océane. Så, känner jag mig nöjd? Hell yeah.
 
Otherwise. Stannade hemma från skolan idag på grund av en väldigt oskön huvudvärk. Efter att, vid åttatiden imorse, ha sjukanmält mig somnade jag om till 12:30. Så, så behövligt. Klockan två, sedan, hade jag tid hos läkaren för min dumma migrän (som jag levt med i säkert tre år nu). Fick med mig ett recept på migräntabletter, och åkte därefter och handlade mat med mamma och sistra mi. För i övrigt så ska Fredrik sova här ikväll. Längtar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback