Ny vecka

 
Munday - funday. Eller? Jag, personligen, har en lite hatkärlek till måndagar. Hat för att, ja, det är måndag. Och kärlek för att jag endast går i skolan fram tills lunch. Fast å andra sidan blir ju i princip allt vad man gör det till. Jag menar, ställer man in sig på att ha en shitty måndag så lär man förmodligen ha en shitty måndag också.
 
Enough with the sidetracking. Idag har jag varit i skolan, handlat mat, träffat Mimmi, övningskört och chillpillat hemma hos Fredrik. Vi firade för i övrigt tjugo månader i lördags. Inte dåligt. Annars? På torsdag är jag ledig, thank god. Och på lördag tar Ericas artonårsfirande plats. Resten av dagarna lär väl bestå av skola. Och plugg. Ingenting utöver det vanliga, med andra ord.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback