Myspyskväll

 
Wiho! Nu kan jag äntligen säga att det är fredag, på riktigt. Kom hem från skolan för bara en dryg halvtimme sedan och lord my creator vad skönt det ska bli med lite helg! Himla behövligt.
 
Om någon timme ska vi åka och handla mat för, ja, det är ju som sagt fredag idag. Har dock inte bestämt mig för vad jag ska äta än, men det lutar åt antingen caesarsallad eller thaimat. Eller sushi. Eller pizza. I vilket fall, I can't wait! Planerna för ikväll är, för i övrigt, att bara vara hemma och myspysa vilket ska bli SÅ skönt. Äta nötter, dricka läsk och titta på "Prison Break" iklädd mjukiskläder. Åh, låter som musik i mina öron. Nu ska jag koka mig en kopp grönt (är skönt) te. Pussisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback