Mysiga tröjor

 
Åh, alltså ni förstår inte hur himla gärna jag vill ha en sådan här typ av tröja. Tycker de är så fina och mysiga. Särskilt nu när det börjar närma sig jul och vinter. Går att köpa HÄR för er som undrar.
 
Hej föresten! Hoppas ni mår bra. Igår firade jag in fredagen med pizza, för att sedan spendera resten av kvällen hemma hos Emelie med en hel drös störtsköna människor. Dansade, spelade spel, skrattade, sjöng och lekte lekar. Hade så fruktansvärt roligt, verkligen. Å juste. Jag höll ju som sagt ett tal i torsdags, som ni kanske vet. Kände mig så långt ifrån bekväm i den situationen men, you know what? Jag fick ett B eller A. Kan ni förstå ens? Det var liksom det sista jag förväntade mig att få. Så, jag är glad. Hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback