Fullt upp

 
Hejsan på er! Idag slutade jag skolan halv fyra för att då åka raka vägen hem och plugga. Eller, lagade middag och tog en sväng med hunden därimellan. Men, annars har jag bara umgåtts med min bästa vän, matte, ihop med fyra avsnitt av Prison Break. Jag hatar nämligen att räkna matte utan att, vid sidan om, ha något att titta på så PB suited me perfectly. Hihi.
 
För i övrigt har jag så himla mycket att göra, just nu. Imorgon ska en filosofiuppgift lämnas in. På torsdag har vi två stycken prov, varav det ena är i naturkunskap och det andra i matte. Och på fredag ska ännu en uppgift lämnas in, denna gång i sociologi. Vi har dessutom some other stuff going on, som att läsa en spanskabok samt en samhällskunskapsbok, skriva en utredande text om skönlitteratur i svenska och förbereda ett tal och en "academic essay" i engelska. Hej, stress. Trevligt att träffas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback