En månad kvar till jul

 
Hey guys! Idag är det den tjugofjärde november vilket innebär att det är den första december om endast en vecka och självaste julafton om endast en månad. Älskar verkligen allt som har med julen att göra. Julfilmer, julklappshandling, juldekorationer, julmat, julstakar, julkalendrar, julbak - you name it. Så, jag längar nästan ihjäl mig.
 
Annars vaknade jag och Fredrik runt elvatiden imorse för att då gå upp och äta frukost framför filmen "Ted". For till gymmet någon timme senare, där det vankades ben- mage- och konditionsträning för min del, för att sedan promenera till Handen och där möta upp min fina Emma. Var i centrum en stund och gick därefter hem till henne för att plugga och prata i hennes säng. Så mysigt. Middagen åts, tillsammans med min älskling, på Arena Pizzeria och nu ska jag dricka te, och bara ta det lugnt. Mm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback