En jävla massa plugg

 
Hey you. Det enda jag har gjort idag är att plugga. Plugga, plugga, plugga. Hade även prov i ledarskap & organisation i förmiddags vilket förhoppningsvis gick bra. Fick, allt som allt, ihop tretton sidors text med en väldigt oskön skrivkramp på köpet - men så worth it nu i efterhand. Och ja. Hemma har jag skrivit ett helt tal om teckenspråk vilket, praktiskt taget, tog mig hela dagen. Blev klar prick tio, lagom till Paradise Hotel. Så nu kan jag äntligen slappna av, och gå och lägga mig med gott samvete.
 
Imorgon står hålla tal och träffa Emmapemma på schemat. Det ena känns mer lockande än det andra. Jag tror ni kan gissa på vilket. C ya tomorrow, kanske. Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback