Lördag

Glad påsk, allihopa! Hoppas ni har haft ett fint lov, än så länge. Idag är det iallafall lördag och jag och min babe ska på partaj hos Hampus ikväll, där även Robin och Felicia kommer befinna sig + en hel del andra sötfisar. Så det kommer förhoppningsvis bli aproligt!
 
Annars for Fred iväg till sitt land runt elva i förmiddags då jag, mamma och pappa, kort därefter, åkte till Haninge centrum. Hittade, allt som allt, tre par tröjor, ett par örhängen (som å andra sidan var gratis) och tre stycken ansiktsmasker. Väl hemma, hoppade jag in i duschen och gjorde iordning mig och nu har jag precis ätit laxsallad till middag. Om ungefär en halvtimme ska jag ta bussen hem till Fredrik. Så. Ha nu en fortsatt bra lördag. Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback