Igår och idag

 
Två randombilder från igår där Feliks och Robin sort of myser. 
 
Godmorgon! Vaknade jättejättesent idag, halv tre för att vara exakt, och åt soppa till frukost för bara några minutrar sedan. Hihi. Hursomhelst så hade jag en supertrevlig kväll igår. Var framme hos Hampus runt nio och när alla, förutom jag, Feliks, Robin, Felicia, Fred och Hampe, hade dragit därifrån, flera timmar senare alltså, så tog vi varsin taxi till Vegabaren. Därefter var vi ute i säkert en, två timmar innan vi, runt 04, kom hem, helt nedkylda. Och somnade gjorde vi direkt.
 
Klockan är nu 15:47 och jag ska alldeles strax göra iordning mig, för ikväll ska vi nämligen hem till Robin (och Felle) för middag och filmkväll. Det ska bli skönt att bara ta det lugnt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback