Min helg

 
Och så var det söndag igen. Men något superduperbra är förstås att det är påsklov om endast fyra dagar. Längtar så himlans mycket. Skolan är alldeles för jobbig nowadays med prov, redovisningar, seminarium och inlämningar hela fucking tiden. Plus att det är nationella snart. Asdfghjkl.
 
Hursomhaver så har jag tillbringat hela denna helg med min älskling. Vi har käkat på Vegabaren, suttit fast i Fredriks hiss i sisådär en halvtimme (vilket föresten var hur läskigt som helst), träffat Mimmi, sett på alldeles för många filmer, däribland "Alwin & Gänget", "The Hunger Games", "Min Låtsasfru", "Smurfarna" och "Love & Honor", och bara haft det allmänt apmysigt. Nu ska jag hoppa in i duschen. Pussipuss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback