Teparty

 
Oi. Söndag idag och det är nu endast två dagar kvar tills skolavslutning - och sommarlov. Fyller arton gör jag om endast en vecka. Och åh. Jag befinner mig på en så himla bra plats i livet just nu, känner jag. Med Fredrik, framför allt, men också med mina underbart fina vänner. Och familj, förstås. I feel good, liksom.
 
Hursomhaver. Igår, när min pojkvän for in till stan för att klubba, så drog jag till Patrick, tillsammans med Robin och Moa, på chillkrök. Again. Rökte vattenpipa, drack cider, lyssnade på musik. Jättejättemysigt. Runt ett kom även Fred dit en stund och vid två var det dags för oss att röra sig hemåt.
 
Och idag då. Vaknade runt elva, tror jag, gick upp, åt frukost och kramades med min plutt. När han sedan åkt hem spelade jag spel med min mamma och syster och nu har jag precis ätit middag och varit ute med hundarna. Om en stund ska vi cykla ner till Ica Maxi och handla men tills dess: dega. Puss och hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback