Smoking hot

 
Hej kompisar. Nu är det äntligen sommar, och äntligen juni! Min månad, med andra ord. Fyller nämligen 18 år (!!!) om endast två veckor. Och jag är hur taggad som helst! Sedan så är det dessutom skolavslutning och sommarlov nästa tisdag. Alltså åh. Life is so good, just nu.
 
Idag, annars, så har vädret varit alldeles för fint. Nästintill 30 grader i solen. Helt helt underbart. Bakade en jordgubbstårta till min plutt i förmiddags, eftersom att han precis har fyllt år, och sedan, från ingenstans, hade vi vattenkrig med blumsprutor, vattenballonger och skålar. Vart tillslut helt dyngsur men jäklar vad roligt det var. Haha! Nu hade jag tänkt att ta något att dricka, iallafall. Hoppas ni haft en superduperfin söndag, allihopa. Hej to the då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback