Min tisdag

 
Hej på er! Kom nästan precis hem efter att, först, ha varit och handlat på Ica Maxi och därefter svängt förbi terminalen och fått mig ett sommarlovskort - äntligen! Och innan det var jag och Fred i Norrby med en hel handfull fina vänner, där vi bara umgicks, drack läsk och tog det allmänt lugnt. Annars har jag inte gjort så mycket mer värt att nämna, to be honest.
 
Planerna för imorgon är iallafall att träffa mina babes, Emma och Erica. Vad vi ska göra är dock fortfarande oklart men det beror mycket på hur vädret turns out to be också. På torsdag ska jag bara umgås med min pojke, förmodligen. På fredag ska jag träffa Emmapemma igen. Och i helgen, någon dag, vankas Scary Movie 5 med "gänget". That's that. Hoppas ni, liksom jag, haft en fin dag idag. Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback