Min födelsedag

Nu är jag då arton år. Arton fucking år. Inget mindre än en vuxen kvinna. Och fyfan vad bra det känns! Stort, stort grattis till mig själv! Wöpwöp.
 
Vaknade bredvid min älskling imorse, gick upp, drack varsin drickyoghurt och tittade sedan på "Geordie Shore" halva dagen, i princip. Vid fyra var det dags för fika och presentöppning. Och blev så himlans nöjd med alla fina saker jag fick. Hihi. Någon timme senare for vi iallafall vidare till China Huadong där det vankades kinamatsbuffé. Hur. Gott. Som. Helst. Var hemma strax efter 18-tiden, och nu har jag precis spelat spel med mamma och Petro på baksidan. Superdupermysigt! Enda negativa är att Fredrik var tvungen att åka hem efter middagen p.g.a. att han ska upp tidigt för att jobba imorgon, liksom tre veckor framöver. :( Oh well. Har, hursomhelst, haft en toppendag idag. Och ja, bilder kommer. Snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback