Rudan m.m.

 
Enda bilden från när vi var på Rudan i onsdags, som jag dessutom stal från Fredrik. Haha.
 
Ber, för i övrigt, så hemskt mycket om ursäkt för att jag knappt har uppdaterat någonting men jag mådde verkligen jättejättedåligt igår. Somnade med huvudvärk, och vaknade med huvudvärk. Inte förrän 24 timmar senare, på ett ungefär, började det bli bättre. Och nu, idag först, har det släppt helt. Tack och lov.
 
However. I onsdags var vi, som sagt, på Rudan och firade in sommarlovet och igår låg jag bara och sov hela dagen, i princip. Ingenting direkt värt att nämna. Och idag ska tydligen vädret bli skitdåligt så jag och Fredrik funtar på att dra på bio eller något, med någon. Annars vet jag inte. Nu: rasta hundarna. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback