En vecka in på sommarlovet

 
1. Min och Emmas frappinos. Mocha och jordgubb. NOM. 2. Det jag fick i födelsedagspresent av Emsi. Plus ett jättefint silverhalsband. Tack än en gång, min finis!
 
Hello. Idag gick jag upp apsent, klockan tolv faktiskt, till skillnad från det jag är van vid. Gick ut med Chester, gjorde iordning mig och tog därefter cykeln till Handen där jag träffade min Emmapemma. Köpte varsin frappis på Espresso House, satt och pratade en stund och tittade också runt i några butiker. När hon sedan for till jobbet mötte jag upp Fred som jag även spenderat resten av den här dagen/kvällen med. Har haft en jättemysig dag idag! Men nu tänkte jag måla om mina tånaglar. Kramis.


Jag är så glad över att du tyckte om dom! :') Puss på dig världens finaste <3

Svar: Baby <3
Johanna Olin

2013-06-18 | 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback