Sjuk och eländig

Alltså, this is so weird. I måndags hade jag praktiskt taget alla symptom på urinvägsinfektion. Men, några timmar senare försvann det. Bara sådär. Helt och hållet. Och igår morse vaknade jag istället upp med en jättejätteond och gulprickig hals. Vilket bara har blivit värre och värre. Och, "urinvägsinfektionen" är fortfarande som bortblåst.
 
Befinner mig, just nu, i skolan - trots att jag egentligen inte mår särskilt bra. Jag har nämligen två prov (ett avklarat, än så länge) som jag inte riktigt kände för att missa. Men vill egentligen bara hem, hem, hem. Är så trött, och kan heller inte äta. Ugh. Kanske struntar i det andra provet ändå. Jag vet inte. Det börjar inte förrän 15:10, alltså om tre och en halv timme, och har jag ingen energi nu så lär jag inte ha det då heller. Vi får se. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, iallafall. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback