Jullov för tusan



Nu, mina vänner, har jag äntligen äntligen ÄNTLIGEN fått jullov. Samlades i matsalen klockan tio imorse då det var uppträdanden, tal, prisutdelningar och fika som stod på schemat. Åh, det var så trevligt. Och vet ni vad? Jag och Rebecka vann en av skolans jultävlingar! Och som pris fick vi geisha, skumtomtar och reflexer med våra namn på. Blev så glad.
 
However. Nu är det, som sagt, jullov och det känns så himla bra. Jag var hemma strax efter elvatiden, kanske, och ska nu städa iordning lite. Det, eller bara ta det lugnt. Är så, så trött. Och förresten, nu är det bara fyra dagar kvar till julafton. Fyra dagar. Det är ingenting. Nyss var det en månad, liksom. Helt sjukt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback