Juliga tröjor

 
Jag tror inte att någon förstår hur gärna jag vill ha en sådan här typ av tröja. Och även hur länge jag har velat ha det. Framför allt nu till jul, förstås. Jag menar, tänk er någon av dessa ihop med svarta leggings och ett par lurviga tjockstrumpor. To. Die. For. Det enda negativa är att de är så himla, himla svåra att få tag på. Men åh, I really want one.
 
På tal om någoting helt annat så är det nu två dagar, och två dagar endast, kvar till julafton. Nedräkningen goes on, ja. Så igår passade jag och mamma på att ta klä granen och handla julmat. Tittade även på två julfilmer framåt kvällen. Så mysigt! Och idag har vi julstädat lite, vilket vi ska fortsätta med imorgon. Har också tagit en långpromenad med min finaste och allra bästaste vän, Emma. Ätit en jättegod middag, därtill. Nu ska jag pussa lite på min älskling. Kram på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback