Jag ser det snöar



Som de flesta förmodligen redan vet så kom inget mindre än årets första snö på besök i förmiddags, vilket praktiskt taget made my day. Nysnö är ju bara så fint, och mysigt. 

I vilket fall, hej! Idag, efter det att jag slutat skolan, tog jag bussen till Handen och mötte upp min Emmapemma. Tittade runt i en himla massa butiker på jakt efter julklappar, men hittade ingenting. Absolut ingenting. Inspirationen låg verkligen på noll, och jag känner mest att better luck next time. Hade det himla trevligt, dock, jag och min alldeles för braiga Emmis. Hihi. På kvällen, sedan, var jag med Fred en stund, och nu ska det sovas för min del. Tänka sig att det är fredag imorgon! Godnatt. 


Jag älskar dig

2013-12-06 | 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback