Frisk som en fisk



Hej, hej och hej. Jag ber om ursäkt för den lite halvtaskiga uppdateringen men jag har verkligen inte haft någon blogglust, alls. Och förresten, vet ni vad? Jag är äntligen, äntligen frisk! Himla skönt. Så, hoppas ni, precis som jag, mår bra. Hihi.
 
Idag har jag, kort sagt, varit i skolan, pluggat, umgåtts lite med min pojkis (som även sov här inatt ), gymmat för första gången på säkert två veckor och tittat på Paradise Hotel. Ingenting märkvärdigt, med andra ord. Något jättemegasuperpositivt är dock att det är jullov om så lite som tre dagar och julafton om bara en vecka. Och, imorgon fyller min syster 22 år vilket ska firas med presenter, tårta och kinabuffé! Utöver det har jag fetmycket att göra i skolan, såhär i slutet på höstterminen. Så det gäller att ligga i. Nej, nu måste jag sova. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback