Fre, lör, sön

 
I fredags, direkt efter skolan, svängde jag förbi VKB och köpte mig en calzone för att därefter passa på att ha en "ta hand om mig själv"-kväll. Tog en lång och superduperskön dusch, rakade allt från ben till armhålor, skrubbade hela, hela kroppen, smetade in inpackning i mitt hår, hade ansiktmask och yada, yada, yada. Åh, så fint det satt. 
 
I lördags, alltså igår, åkte jag och Fredrik in till stan för att där titta efter julklappar. Hittade en till pappa och en till Mårten, min farbror, så nu är jag alldeles snart färdig på den fronten! Var också förbi Haninge Centrum en snabbis innan vi begav oss hemåt. Och resten av kvällen, sedan, tittade vi på film och bara myspysade.
 
Idag, sist men inte minst, vaknade vi strax efter tio men gick däremot inte upp förrän vid 11-tiden, kanske. Åkte in till Farsta Centrum med Erica och Mimmi, någon timme senare, där vi strosade omkring ett ganska så bra tag. Rullade därefter vidare till Länna och även Port 73, så småningom. Gosigosi. Hoppas ni har haft en minst lika fin helg som jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback