Rubrik

 
Två jättegamla bilder på mig och Erica, från 2008 eller 2009 någon gång.
 
Tjenamors! Idag är det tisdag och jag och Fredrik har, hittills, varit ute på en långpromenad med hans hund, och gjort iordning oss. I princip. Om sisådär en halvtimme är det tänkt att vi ska gå upp till centrum med Felle och Robin, och efter det ska vi antagligen hem till mig. Eller något. Vi får helt enkelt se.
 
Annars gjorde vi ingenting särskilt igår förutom att jag, på eftermiddagen, träffade Erica i några timmar. Och när jag, efter det, mött upp Fredrik så lyckades jag halka på isen och slå i cpnerven + röven. Inte det skönaste, men whatevah. Sedan spenderades iallafall resten av kvällen hemma hos honom. Tittade på "112 aina" och somnade någon timme senare. Nu ska min nörd till pojkvän spela LoL. Pussipuss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback