Valborg m.m.

 
Måste bara tipsa er om dessa kexliknande saker som är hur, hur, hur goda som helst. Jag och Fredrik är som galna i dessa och äter upp en sådan här påse på nolltid. Hihi.
 
För i övrigt tänkte jag prata lite om Valborg, alltså morgondagen; världens mest överskattade högtid. De flesta ska förmodligen ut och supa, vilket kanske inte låter helt fel, men för att vara ärlig så vet jag inte ens varför det firas - något jag antagligen inte är ensam om. Och det här med att folk beger sig till Uppsala, och säkert flera andra ställen, för att slå klackarna i taket. Liksom wut. Är det bara jag som inte riktigt fattat grejen? Jag menar, varför ens. Varför denna hype?
 
Jag ska iallafall bara vara hemma, tror jag, medan Fred ska iväg och grilla/chillkröka med några kompisar, om det är fint väder d.v.s. Sedan ska min älskling sova hos mig och på onsdagen, dagen efter imorgon, ska vi till Nacka, Farsta eller stan för att därefter äta kinabuffé till middag. Mysipys.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback