Lördag och söndag

 
Bilden är från igår när Robin agerade DJ. Haha! Tänkte, för i övrigt, berätta lite om min helg nu.
 
Lördag: Efter senaste inlägget gick jag till lokalen och hjälpte till att fixa iordning allting innan själva festen drog igång. Allt som allt kom det mellan 40 och 50 personer, och kompis, eller åtminstone bekant, var man med nästan alla. Där stötte jag även på en hel del gamla klasskompisar som jag inte sett på år och dar. Himlans kul. Drack, dansade, skrattade och dansade ännu mer. Kvällen var, kort sagt, helt underbar. Något att se tillbaka på. Hihi.
 
Söndag: Vaknade rätt sent för att nästan direkt röra oss ner till lokalen (som tar ungefär tre minuter att gå till, från Fredrik). Följde med Felle och Robin till Ica där vi pantade burkar för att sedan, runt 14-tiden kanske, gå och äta frukost/lunch på Arena. Vi fyra, alltså, plus Eric och Moa. Återvände hem några timmar senare och resten av kvällen har vi rensat, och gjort det fint, i Freddis rum. Åkte och handlade med mamma vid nio och nu sitter jag och äter naturgodis samt dricker Pepsi Max aka det bästa som finns.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback