Keff uppdatering

 
Hej bloggiloggi. Jag ber om ursäkt för den keffa uppdateringen men jag har helt enkelt tagit fett med vara på lovets sista dagar. I fredags såg vi, till exempel, på bio - "Mama", en apläskig skräckis - med min syster och hennes kompis, Dennis. Och i lördags tog jag det bara lugnt, liksom på söndagen.
 
Idag har jag varit i skolan och även hängt med min babe. Gjorde iordning korv med bröd till middag och tittade på TV. Åkte till Ica Maxi med mamsi strax efter nio och fick därefter lov att säga hejdå till min stjärtis. Så. Här sitter jag och käkar äpple. Och nu ska jag snart gå och lägga mig. Har en alldeles för lång dag att se fram emot imorgon. Har nämligen skola från 08:30 till halv fem. However. Sov gott. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback