Finfina helg

 
Alltså åh. Har haft en så himla bra och mysig och rolig helg så ni anar inte.
 
I fredags grillade vi, som sagt, här hemma tillsammans med min familj. Och på lördagen så grillade vi igen, fast denna gång hos Fredrik med Felle och Robin. Åkte först till Coop och handlade för att därefter göra iordning maten (som föresten vart jäkligt lyckad). Kyckling, potatisgratäng, haloumi, sallad - you name it. Hihi. Resten av kvällen spenderades sedan framför fyra olika spel, bland annat. Även Hampe kom förbi en stund. Apskön kväll med apsköna människor, verkligen.
 
Och idag, slutligen, gick vi upp någon gång runt tio. Gjorde iordning oss och någon timme senare kom F och R över, igen. Gick först till Ica där vi pantade burkar och köpte frysta bär, för att then laga amerikanska pannkakor till brunch. Var med dem enda fram till runt 18-tiden då jag och Fred tog bussen hem till mig. Och sedan dess har vi bara legat och kramats framför femtioelva olika tvprogram. Så, trots att jag varit fittförkyld (ursäkta språket) så har jag haft en superdupermegafin helg. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback