Ny favoritserie

 
Min shopping från igår. Hihi.
 
Vilken bra helg jag har haft! Jag har sovit hos Fredrik från fredag till idag och mest tid har jag lagt på "Making a Murderer". Det är en dokumentärserie som handlar om en man som blivit oskyldig dömd - och fått sitta ARTON ÅR i fängelse för ett brott han var oskyldig till (utan att avslöja to much). Den är, åh, jättebra. Ändock väldigt väldigt, VÄLDIGT sorglig. Synd är bara att jag redan är inne på seriens sista avsnitt. När jag började titta? I torsdags. Ops.
 
Igår träffade jag Emma, min underbaring. Vi tog bl.a. en fika på Espresso House vilket var najsigt. Idag fick jag *thank god* skjuts hem och, hm, hittills har jag hunnit cykla på vår träningscykel, duscha, äta bananglass och dricka te. Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Tagga!!!!!11 Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback