Nytt år

 
Jag kom att fira in det nya året hos Fredrik. Vi åt god mat, spelade spel och tittade på film. ♥ Aldrig har jag heller blivit så arg på nyårsraketerna. Tänk på alla djur som dör på grund av panikslagenhet (nej, panikslagenhet är inte ett ord). Euw. 
 
Dom första dagarna på året har jag spenderat med Emma, med Fredrik, med Rebecka, med Evelina, med min familj och med Fanny. Mina favisar. Igår jobbade jag från 08 till 17 och, åh, nu är jag ledig fram till på torsdag. Fanny kom hit sex, sju varpå vi umgicks fram till midnatt. Vi gjorde veganska vårrullar till middag vilket var DET GODASTE JAG ÄTIT. Ikväll ska Fredrik sova hos mig. Annars är planerna att träna, handla mat och göra granola. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback