"I'm in love with the coco"

 
Igår sov Fredrik hos mig. ♥ Vi somnade klockan elva som dom tröttmössor vi är och gick därför upp mellan, hm, sju/åtta imorse. Idag har vi bara tagit det jättelugnt. Jag lämnade av honom i Jakis på eftermiddagen varpå jag passade på att gå in på H&M, Life och Hemköp. Med mig hem fick jag polenta, kokosgrädde, kokoschokladmjölk, kokoschips, kokosflingor, kokosolja (ja, jag är en cocoholic) - och en tröja för trettio spänn. Nu på kvällen har jag cyklat på vår träningscykel, duschat, matpreppat och druckit te. Jag har haft en apbra helg. Hihi.
 
Nästa vecka ska jag jobbilobba. Måndag, onsdag, torsdag, fredag är jag schemalagd från åtta till fem. Och på tisdag jobbar jag på båda mina jobb. Inte nog med att det är löning imorgon firar jag FEM MÅNADER SOM VEGAN. Wi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback