Vegetabiliska nyheter

 
Alpro har kommit ut med nya mjölkfria produkter!!!!!11 Det ena är kvarg och det andra är soygurt med kokosnötsmak. Jag hittade mina på Hemköp and I can't wait to try them out.
 
Igår, måndag, kom jag hem från jobbet klockan, hm, halv sex varpå jag åt linsgryta (på bl.a. röda linser, gröna linser, morot, grönkål, zucchini och krossad tomat) till middag. Två, tre timmar senare begav jag mig till F&S för kvällsyoga. Det var JÄTTESKÖNT. Väl hemma tog jag det lugnt innan jag eleven o' clock went to bed.
 
Idag, tisdag, är jag halvledig vilket innebär att jag har ett arbetspass istället för två. Woho. Jag passade därför på att konditionsträna efter min frukost - med andra ord att cykla på vår träningscykel i en timme. Nu ska jag ta vara på mina sista lediga timmar för från 17:00 till 19:00 ska jag jobbilobba. Ha det bäst. Okej?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback