Skola imorgon

 
Hej, mina vänner! Long time, no seen. Har inte uppdaterat någonting på nästan en hel vecka, men nu är jag allt tillbaka. Sista dagen på sommarlovet idag (ugh) vilket innebär att jag, imorgon, börjar tvåan. Spännande. Ska iallafall vara i skolan kl. 09:00 för upprop och allt vad det nu innebär, och what's even more exciting är att vi ska få två nya klassisar.
 
Annars då? Jo, idag var jag och Fredrik i centrum med Felicia då jag passade på att köpa lite grejor. Kom hem, lagade mat, spelade The Sims. Och nu ska jag alldeles strax fixa lite inför morgondagen. Och kanske, senare ikväll, åka till Ica Maxi med mamma. Vi får helt enkelt se. Hoppas ni har haft en fin tisdag! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback